زمان جاری : یکشنبه 10 تیر 1403 - 11:00 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 1081
نویسنده پیام
mohammadreza0012 آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 30 /3 /1392
محل زندگی: نی ریز
شناسه یاهو: atapoor2013
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 1
تشکر شده : 1
AssassinS Creed 2



AssassinS

Creed II

{ داستان }

داستان سری اول در این باره بود که دانشمندان دستگاهی با نام ” انیموس ” ساخته بودند که این قابلیت را داشت تا به وسیله ی DNA افراد خاطرات اجدادشان را بازخوانی کند . آنها فردی به نام دیزموند مایلز را انتخاب کردند . دیزموند از نوادگان ” الطیر ” که از بزرگان گروه Assassin’s بود . پس از مدتی دانشمندان دیزموند را ربودند و به طور مخفیانه به آزمایشگاه خود بردند و آزمایشات خود را بر روی او شروع کردند .
در Assassin’s Creed 2 داستان بازی دیگر مربوط به الطیر نمی باشد و حتی مناطقی که بازی در آن انجام می شود با قبل کاملا متفاوت است . داستان این سری درباره ی یکی از نوادگان دیگر الطیر به نام ” EZIO Auditore De Firenze ” می باشد . EZIO از خانواده ای ثروتمند در ایتالیا می باشد . بازی در سال ۱۴۷۶ میلادی که همزمان با دوره رنسانس در ایتالیا می باشد صورت می گیرد . از شهرهایی که بازی در آن انجام می شود تاکنون ونیز و فلورانس معرفی شده است و احتمالا شهرهای دیگری هم در بازی وجود خواهد داشت .



{ گیم پلی }

گیم پلی سری اول بسیار راحت و روان بود و به راحتی می توانستید اهداف خود را از بین ببرید . در نسخه ی قبل در دست الطیر یک تیغه ی پنهان وجود داشت که با استفاده از آن می توانستید سربازان دشمن را به صورت مخفیانه از بین ببرید . در AC 2 این قابلیت ارتقا داده شده و در هر دو دست EZIO شاهد تیغه های پنهان خواهید بود . این تیغه ها توسط دانشمند معروف این زمان یعنی لئوناردو داوینچی ساخته شده است .
در سری اول شما همیشه یک شمشیر و خنجر و همین طور تیغه های پرتاب کننده را به همراه داشتید و با استفاده از آنها به مبارزه می پرداختید . این سیستم هم کاملا تغییر پیدا کرده است . به گفته ی سازندگان بازی در دستان EZIO هرگز شمشیر وجود نخواهد داشت و وی با دست خالی به مبارزه می پردازد . البته EZIO این قابلیت را دارد که از سلاح دشمنان بر علیه خودشان استفاده کند . البته EZIO می تواند تیغه های پنهان و خنجرهای پرتاب کننده را همیشه با خود همراه داشته باشد .
لباس EZIO تقریبا شبیه به لباس الطیر می باشد ولی با کمی تفاوت و همچنین زیباتر !
مراحل بازی بسیار پیچیده تر و متنوع تر از قبل شده است . در AC 1 شما یکسری کارهای خاص را برای انجام هر ماموریت انجام می دادید که پس از مدتی تکراری و خسته کننده می شد اما آن طور که کارگردان AC 2 یعنی دیزیلتز گفته است مراحل بازی با تفاوت بسیار زیادی ایجاد شده است و شما کمتر مراحل تکراری را شاهد خواهید بود . حتی برای انجام برخی از ماموریت ها باید مراحل کوچک دیگری را به صورت زنجیره وار انجام دهید تا به هدف کلی خود برسید . ماموریت های موجود بسته به شهر و نوع هدف متفاوت است و امکان ندارد که ۲ مرحله شبیه به هم پشت سر هم قرار بگیرد .
سربازان دشمن دارای شکل و قیافه های متعدد و متفاوت با هم ساخته شده اند . هریک دارای قابلیت خاص و سلاح خاص خود می باشد . این سربازان به انواع : کمانداران , گرز داران , تبر داران , نیزه داران , شمشیر زنان , نیروهای سلطنتی و انواع دیگر می باشند . هر یک از این گروه ها به انواع معمولی و حرفه ای تقسیم می شوند که مبارزه با حرفه ای ها مشکلتر می باشد و نوع معمولی آنها اغلب به صورت گروهی حمله می کنند .



هر سرباز در بازی با خود تیغه های پرتاب شونده حمل می کنند که می توانید از هر سربازی آنها را بدزدید .
هوش مصنوعی سربازان بازی بسیار پیشرفت کرده و به صورت گروهی به شما حمله می کنند. هر گروه دارای یک ارشد می باشد که وقتی این ارشد زنده است سربازان بهتر با شما مبارزه می کنند و اگر بتوانید این ارشد را از بین ببرید در دل سربازان هراس ایجاد می کنید و کشتنشان را راحتتر انجام می دهید .
محل های مخفی شدن در بازی بسیار متنوع تر از قبل شده است . دیگر فقط نمی توانید در کاه و قسمت های پشت بام ها مخفی شوید . این مکانها به قدری متنوع شده است که حتی می توانید در سبد ماهیگیران هم مخفی شوید . نکته ی جالب این است که پس از درگیری با سربازان و فرار از دست آنها , سربازان مکانهای مخفی نزدیک خود را بازرسی می کنند تا شما را پیدا کنند . همچنین شما می توانید از درون این مخفیگاه ها دشمنان خود را مورد هدف قرار دهید و از بین ببرید .
در بازی قابلیت شناکردن هم به EZIO افزوده شده است و شما می توانید در آبراه های ونیز شنا کنید و از این طریق به اهداف خود نزدیک شوید و یا از دست سربازان دشمن فرار کنید . البته EZIO تعداد نفس محدودی را دارد و به همین دلیل نمی توانید مدت زیادی را در آب بمانید .



ساختمان های بازی بسیار بلندتر از قبل شده اند و شهر را بسیار زیبا کرده اند . EZIO از الطیر سریعتر حرکت می کند و از ساختمانها با سرعت بیشتری بالا می رود . نکته ای هم که در این قسمت قرار داده شده این است که دیگر همه ی سربازان نمی توانند به بالای ساختمانها بیایند . تعداد این سربازها محدودتر شده است و سربازان لاغر تر و با زره های سبکتر می توانند به بالا بیایند .
تنوع سلاح ها در بازی بسیار زیاد شده است و شما انواع تیر و کمان , گرز , تبر , شمشیر و نیزه را در بازی مشاهده خواهید کرد و می توانید همه ی این ابزارها را از دست سربازان بگیرید و بر علیه خودشان استفاده کنید . سلاح جدیدی که به EZIO داده شده است مانند تیغه های مخفی در دست او مخفی شده است و شما می توانید با استفاده از آن به هدف خود شلیک کنید . این وسیله بسیار شبیه به کلت عمل می کند و بسیار زیبا کار می کند . به وسیله ی این وسیله دیگر لازم نیست به نزدیکی هدف خود حرکت کنید و او را از بین ببرید . البته هنوز معلوم نیست که برای شلیک با این وسیله به چه ابزاری نیاز هست و تعداد گلوله های آن چقدر است .
ابزار جدیدی که در بازی وجود دارد نوعی وسیله ی پرنده است که شبیه به گلایدر می باشد . این وسیله هم اختراع داوینچی می باشد . از آنجایی که این وسیله از نمونه های ابتدایی خود بوده است دارای اشکالاتی هم می باشد و این موضوع باعث می شود که کنترل آن بسیار مشکل شود . این وسیله توسط گرما به پرواز در می آید و شما می توانید برای پرواز بیشتر با آن به سمت محل هایی که آتش در آنها روشن است حرکت کنید .



ابزار دیگری که داوینچی برای Ezio اختراع کرده بیشتر به درد فرار کردن از بین انبوه سربازان دشمن کاربرد دارد . این وسیله که بیشتر به درد شعبده بازها میخورد باعث می شود تا دود زیادی در محیط پخش شود و Ezio هم که لباسی سفید دارد در آن محو شده و به سادگی از بین سربازان از مهلکه فرار کند .
قابلیت دیگری هم که به گیم پلی بازی افزوده شده قابلیت چرخش روز و شب در بازی است و از این پس شما بازی را در شب هم خواهید دید که در نوع خود بسیار جالب خواهد بود . همچنین سیستمی با نام سیستم جوشش رفتاری در بازی گنجانده شده است و به نوعی نشانگر رسوایی شما در بین مردم و سربازان می باشد . مثلا اگر در حضور مردم با سربازان بجنگید و آنها را از بین ببرید این رسوایی افزایش پیدا میکند و در برخی مواقع مردم شما را به سربازان معرفی می کنند . در صورتی که این مقدار افزایش پیدا کند زنگ خطر به صدا در می آید و همه ی شهر به دنبالتان خواهند گشت . برای اینکه این مقدار را کم کنید کافیست تا فردی را که شما را دیده است را از بین ببرید .



{ گرافیک }

گرافیک بازی پیشرفت بسیار زیادی پیدا کرده است . EZIO با کیفیت بالایی ساخته شده و سربازان و مردم شهر هم با تنوع بالای هستند . نورپردازی و سایه ها هم بسیار طبیعی ایجاد شده است . همچنین ساختمانها با تنوع و زیبایی خوبی درست شده اند . برخی از مناطق مهم شهر ها از روی مکانهای واقعی درست شده اند و شما می توانید نمونه های اصل آنها را در ایتالیا مشاهده کنید و شباهت بالای آنها را با یکدیگر مقایسه کنید .
تمام شخصیت های بازی , سربازان و مردم شهر با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده اند . آب , آتش , خون , انفجارها و همین طور دود بسیار زیبا طراحی شده و جلوه ی زیبایی را در بازی به نمایش می گذارد .

{ فیزیک }

فیزیک بازی نسبت به AC1 تغییرات چشمگیری خواهد داشت . در بازی شاهد جلوه های زیبای آب در هنگامی که تکه سنگی درون آن می افتد خواهیم بود . همچنین در مبارزات شلوغ شاهد بلند شدن گرد و خاک خواهیم بود . احتمالا جای اثر شمشیر بر روی بدن دشمنان باقی خواهد ماند و از نقطه ی برخورد شمشیر به بدن دشمن شاهد خونریزی بسیار زیبایی خواهیم بود .
البته در باره ی این قسمت اطلاعات زیادی منتشر نشده و اطلاعات کاملی از آن در دسترس نیست !

{ موسیقی و صداگذاری }

از فیلم هایی که از این بازی منتشر شده نمی توان چیز زیادی را درباره ی این بخش بازی متوجه شد . به خصوص از Ezio که هیچ حرفی در فیلم ها نزده است . اما در این فیلم ها به وضوح می توان صحبت کردن مردم و سربازان و همین طور اهداف را شنید و پی به قدرت این بخش در بازی برد ! همین طور صداهایی مثل صدای برخورد شمشیرها به یکدیگر و انفجارها هم بسیار طبیعی درسَت شده است .
موسیقی بازی هم یکی از نقاط قوت بازی به شمار خواهد آمد و در بازی از آهنگ های منطبق بر دوره رنسانس در ایتالیا استفاده خواهد شد . این را هم بگویم به دلیل اینکه بازی در ایتالیا انجام می شود شاهد دیالوگ های ایتالیایی خواهیم بود . این قسمت درست مثل نسخه ی قبلی بازی می باشد و مانند آن نسخه که شاهد سخنانی با زبان عربی بودیم در این بازی هم بنا به موقعیت جغرافیایی بازی , شاهد گفتگوهای ایتالیایی خواهیم بود






دوشنبه 17 تیر 1392 - 09:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mohammadreza0012 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: ROOT &
ROOT آفلاین




ارسال‌ها : 8
عضویت: 21 /12 /1391
محل زندگی: نی ریز
سن: 14
شناسه یاهو: hamidreza_kave77
تشکرها : 1
تشکر شده : 1

پاسخ : 1 RE AssassinS Creed 2
افرین بسیار عالی بود کیف کردم بابا دمت گرم.

امضای کاربر :



دوشنبه 17 تیر 1392 - 09:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | AssassinS Creed 2 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS