loading...
Wily Fox
ماه مبارک رمضان مبارک باد.

آخرین ارسال های انجمن
حمید رضا بازدید : 238 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه Clock Widget شامل بیش از ۶۰ نوع ویجت متنوع از سایت است. این ویجت‌ها جدای از نشان دادن ساعت قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا و وضعیت باتری را نیز دارا هستند. همچنین این ویجت‌ها در ۸ سایز گوناگون هستند که بسته به فضای صفحه موبایل اندرویدی خود می‌توانید سایز آن‌ها را انتخاب کنید. از قابلیت‌های خوب این ویجت‌ها این است که می‌توانید آن‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم نمایید که با زدن بر روی ویجت هر برنامه‌ای که شما می خواهید باز شود. در این مجموعه ساعت‌های آنالوگ، دیجیتال، متنی، مینیمالیست و… موجود است.

 

clock widget android ویجت‌های متنوع ساعت Clock Widget   اندروید

 

حمید رضا بازدید : 268 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Xtralogic Remote Desktop Client به شما اجازه می دهد تا از طریق اینترنت به کامپیوترهای خود بوسیله ی گوشی موبایل اندرویدی خود متصل شوید. هنگامی که اتصال برقرار شود، به شما موس و صفحه کلید نشان داده می شود و همچنین تمامی اتفاقات برای شما به صورت آنلاین نشان داده خواهد شد. شما می توانید به راحتی کامپیوتر خود را بدون اینکه از دسترسی به فایل های خود محروم شوید ترک نمایید و ایمیل ها و نرم افزارهای مورد علاقه ی خود را از طریق موبایل خود اجرا نمایید. این نرم افزار از Remote Dekstop Protocol (RDP) برای برقرار ارتباط استفاده می نماید.

 

Remote Desktop Client v4.0 مدیریت سیستم خود از راه دور با Remote Desktop Client v4.0   اندروید

 

حمید رضا بازدید : 291 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا با موضوع گیم آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallGHW2 مجموعه 45 والپیپر زیبا با موضوع گیم Games HD Walpapers

 

محمد رضا بازدید : 598 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

ice_age_3.jpg

اطلاعات:
حجم تقریبی:450 مگابایت
کیفیت:bluray
فرمت:MKV
زبان:انگلیسی
خلاصه داستان:
این اثر نسخه ی سوم انیمیشن کامپیو تری عصر یخبندان می باشد که کارلوس سالدانها (کارگردان آثاری از قبیل:عصر یخبندان-عصر آب-روبات ها و...) براساس فیلم نامه ای از مایکل برگ وپیتر اکرمن، آن را کارگردانی می کنند... در تصمیم گیری های اولیه قرار بود انیمیشن عصر یخبندان 3(عصر دایناسور ها) در 30 ژانویه ی 2007 اکران شود ولی به دلیل اکران انیمیشن «دکتر هورتون صدای کسی را می شنود»، در سال 2007، و همچنین تصمیمات کمپانی فاکس قرن 20(کمپانی پخش کننده ی اثر)، اکران عصر یخبندان 3 (عصر دایناسور ها) به ژولای 2009 موکول شد... این انیمیشن توسط استودیو ی انیمیشن سازی بلو اسکای (آسمان آبی) تولید می شود و پخش آن برعهده ی کمپانی فاکس قرن 20 خواهد بود... داستان فیلم پیدایش اولین دایناسورها را بعد از عصر یخبندان روایت می کند... با توجه به اینکه اولین جانوران در عصر یخبندان دایناسور ها نبودنند حضور دایناسور ها در قسمت سوم این انیمیشن مسئله ی عجیبی تلقی نمی شود زیرا دایناسور ها زیر لایه های ضخیم یخ، یک مکان گرم برای زندگی خود داشته اند و با آب شدن این یخ ها(که در قسمت دوم شاهد آن بودیم) راهی برای ورود مندی،دیگو،سید،الی و... به دنیای زیر لایه های یخ گشوده می شود و آنها را درگیر ماجرای جدیدی می کند.

محمد رضا بازدید : 577 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

تام رایدر – Tomb Raider Pc Game

| دانلود بازی تام رایدر – Tomb Raider برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

تام رایدر   Tomb Raider

 

توضیحات بازی: بازی Tomb Raider 2013 یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن در سراسر جهان می باشد . بازی Tomb Raider 2013 باز هم با مراحل همیشه جذاب و فکری خود بازگشته ، اما این بار با گرافیکی خیره کننده تر از قبل و ویژگی های منحصر به فرد دیگر . بازی Tomb Raider 2013  پانزدهمین نسخه از سری بازی های Tomb Raider است که توسط  شرکت Crystal Dynamics و با همکاری شرکت بازی سازی معتبر و بزرگ Square Enix تولید شده است .

بازی Tomb Raider 2013 گیم پلی زیبای دارد و در آن شما نیمی از مراحل را در درگیری با انسان ها و نیمی دیگر را با حیوانات سپری میکنید ، صداگذاری فوق العاده شنیدنی و حرفه ای کار شده است و یکی از نکات مثبت بازی به شمار میرود ، همچنین اصلی ترین ویژگی بازی بدون شک گرافیک آن است که حرفی برای گفتن نمی گذارد ، جزئیات آنقدر با دقت کار شده اند که گاهی در میان مراحل بازی دوست دارید تا فقط در یک نقطه ایستاده و مناظر را تماشا کنید !

و اما داستان بازی که همیشه در بازی های Tomb Raider  یکی از نکات برجسته ی آن بود است . داستان از آن جا شروع می شود که لارای جوان با کشتی به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند . مقصد او جزیره زیبای است که در نزدیکی سواحل کشور ژاپن در نقشه مشخص شده است . همه چیز خوب پیش میرود که ناگهان مقصد تغییر می کند، طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. حال شما زخمی و وحشت زده در مکانی قرار دارید که هیچ شناختی از آن ندارید و خطرات بسیاری در کمین شماست .

 

 

محمد رضا بازدید : 526 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)


 دانلود انیمیشن جدید و فوق العاده زیبا اسمارف ها The Smurfs 2011 با کیفیت ۱۰۸۰P

 دانلود انیمیشن The Smurfs 2011 با کیفیت  ۱۰۸۰P

 

محصول سال:  ۲۵ جولای ۲۰۱۱ (۲۷ مرداد ۱۳۹۰)

کارگردان : راجا گاسنل (Raja Gosnell)

ستارگان : Hank Azaria, Katy Perry and Jonathan Winters

ژانر: انیمیشن / کمدی / خانوادگی

کیفیت :‌‌‌‌ ۱۰۸۰P عالی

زیر نویس فارسی: دارد

فرمت: MKV

خلاصه داستان: وقتی که گارگامل (Gargamel) جادوگری شیطانی موجودات کوچک آبی رنگ را از روستایشان اسمارف (Smurf) و خانه های قارچ مانندشان بیرون می کند، این موجودات به وسط پارک مرکزی شهر نیویورک آمده و حالا قبل از اینکه گارگامل همه چیز را نابود کند، باید راهی برای بازگشت به سرزمین جادوییشان پیدا کنند.

در مورد کمیک اسمورف ها می توان گفت که بسیار موفق عمل کرده است به طوری که بعد از اولین انتشار این داستان در بسیاری از رسانه های دیگر منتشر و به چندین زبان ترجمه شد و شهرت روز افزون آن باعث شد تا مجسمه های اسمورف و بازی های رایانه ای آن نیز ساخته شوند. شما هم اکنون می توانید اینانیمیشن کمدی و زیبا را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

دانلود فیلم با لینک مستقیم + نمونه کیفیت فیلم + زیر نویس فارسی در ادامه مطلب

 

محمد رضا بازدید : 602 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی انیمیشن Garfield: A Tail of Two Kitties

 

دانلود دوبله فارسی انیمیشن Garfield: A Tail of Two Kitties 2006

 

*** در دو کیفیت عالی ۷۲۰p/1080p Full HD ***

 

خلاصه داستان: یان ولیز برای زندگی به شهر لندن مهاجرت می‌کنند و گارفیلد نیز به همراه آن‌ها عازم این شهر می‌شود. در این میان یک پیرزن ثروتمند تمام دارایی خود را به گربه‌اش «پرنس ۱۲» می‌بخشد. این امر حسادت تنها وارث او «لرد دارگیس» را بر می‌انگیزد. به همین دلیل «لرد دارگیس» درصدد قتل «پرنس ۱۲» برمی‌آید و او را در درون رودخانه می‌اندازد. در همین حال گارفیلد و ادی به گشت و گذار در خیابانهای لندن مشغولند. درنهایت، طی حادثه‌ای گارفیلد و پرنس جا به جا می‌شوند و گارفیلد به سمت قلعه و در واقع به سوی خطر روان می‌ش

 

محمد رضا بازدید : 325 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

گرید ۲ – Grid 2 Kaos Pc Game

| دانلود بازی گرید ۲ – Grid 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

گرید 2   Grid 2

 

توضیحات بازی: ماشین ها تنها عامل موفقیت شما در مسابقات نیستند بلکه راننده ها نیز در پیروزی شما نقش خواهند داشت. در بازی ۶۰ قابلیت مختلف برای راننده ها در نظر گرفته شده است که باعث تمایز رانندگان نسبت به هم می شود. هر کدام از این راننده ها مهارت ها و قابلیت های خاص خود را خواهند داشت و به نوعی می توان گفت که با انتخاب هر یک آن ها سرعت و نحوه ی کنترل متفاوت تری را تجربه خواهید کرد. علاوه بر راننده ها برای این که حس بهتری در زمان رانندگی داشته باشید می توانید با تغییرات مکانیکی اتومبیلتان را تقویت کرده و سیستم کنترل یا Handling بهتری برای خود داشته باشید.
Grid نیز همانند Dirt در گیم پلی از سیستم Flashback استفاده می کند که می تواند کمکی در راستای رفع اشتباهات بازیباز در مسیر مسابقه باشد. Flashback زمانی در دسترس شما خواهد بود که دچار اشتباهاتی نظیر انحراف از جاده یا تصادفات سنگین  شوید که در این حالت قادر خواهید بود بازی را به چندین ثانیه قبل بازگردانیده و دوباره تلاش کنید البته زیاد به این سیستم امیدوار نباشید چون این سیستم برای همیشه در دسترس شما نخواهد بود و فقط در سطح آسان مسابقات قادر به استفاده خواهید بود البته قرار گرفتن این حالت در درجه های آسان بیشتر به منظور آموزش درست رانندگی کردن است تا رفع اشتباهات.

 

محمد رضا بازدید : 407 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

مرا به یاد بیاور – Remember me Black Box Pc Game

| دانلود بازی مرا به یاد بیاور – Remember me برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مرا به یاد بیاور   Remember me

 

توضیحات بازی: بازی Remember Me از آن دسته از بازیی هایی هست که اتفاقات خیلی سریع رخ میدهد، کنترل ضربات و کمبو ها در بازی کمی دشوار است ترکیب کلید ها و بخاطر سپردن این ترکیب ها کمی کار را برای یک گیمر سخت میکند، در این میاد Nilin یک شکارچی حافظه حرفه ایی باید در طی بازی قدرت های خود را بدست بیاورد تا بتواند راحت تر بر دشمنان پیروز شود، دشمنانی که هر کدام دارای قدرت های خاص خود هستند و باید با هر کدام به سبک خودش مبارزه کرد، گاهی در بازی شما با دشمنی روبرو میشوید که خود نیز یک شکارچی حافظه است و پیروزی شما بر آن قدرت بیشتر شما است ، پس باید خود را آماده کنید.

اما بازی Remember Me تنها یک بازی تخیلی که در در آینده رخ میدهد نیست و شکافتن و شفاف کردن داستان نیاز به توضیح کامل تری هست؛ بازی Remember Me در جایگاه خود میتواند بازی موفقی باشد به دلیل آن که هم داستان قوی دارد و هم گرافیک زیبا و هیجان، ترس، مبارزات تن به تن و ضربات آکروباتیک و ماجراجویی و اما خوب این حافظه ها چه میشوند، هدف از این ربودن ها و پاک کردن های حافظه چیست؟ در فضای دیجیتالی زمان ۲۰۸۴ که شرکت Memoryeyes با شبکه ارتباطی قصد دارد تا از طریق آن تمامی جهان را به وسیله طوفان خود تسخیر کند. این خاطرات که از افراد دزدیده میشود، باعث به وجود آوردن انسان هایی میشود که وجودشان با یک موتور احساساتی کار میکند و به گونه ایی کنترل کننده این موتور احساسات و عواطف آن ها را زیر نظر میگیرد.

 

محمد رضا بازدید : 423 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم افسانه خرگوش Legend of Rabbit 2011 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Legend of Rabbit 2011

فیلم انیمیشن زیبای افسانه خرگوش Legend of Rabbit 2011 یکی از شاهکار های جذاب و دیدنی در سبک فیلم پاندا کنفوکار می باشد که فیلمی جذاب و دیدنی و در عین حال خنده دار می باشد که شما میتوانید این فیلم جذاب رو از سرور های ملی دانلود دانلود نمایید.

خلاصه داستان : داستان در مورد خرگوش کونگ فو کاری به نام ” سیفو ” است که بهترین شاگردش به او خیانت میکند.سیفو با وضعیت بسیار بدی از شهر سلطنتی به یک روستا فرار میکند.در آنجا استاد کونگ فو کار توسط آشپز فقیری پیدا میشود و آن آشپز به درمان سیفو میپردازد و اسم آن را ” تیو ” میگذارد و 

 

Download Our Toolbar

PASSWORD : Wilyfox.tk

دعوت به همکاری در سایت

دعوت به همکاری در سایت یاس دانلود


با سلام و احترام فراوان

سایت WILYFOX در جهت گسترش فعالیت های خود از نویسندگان محترم و گرامی دعوت به همکاری می نماید .

این همکاری شامل قرار دادن پست های جدید و پر بازدید در سایت می باشد .


شرایط همکاری:

-     آشنایی کافی با سیستم وبلاگ دهی رزبلاگ.
-     دارا بودن اینترنت پرسرعت جهت دانلود و آپلود سریع فایلها.
-     توانایی نویسندگی در سایت .
-     نوشتن حداقل ۱ و حداکثر ۵ پست در روز.
-     ارسال مطالب اختصاصی و در صورت کپی برداری حتما نام منبع ذکر شود.
-     پشتیبانی کامل مطالب نوشته شده توسط شما ( جواب دادن به نظرات کاربران و … ) -     در صورت رضایت از پستهای ارسالی احتمال بستن قرارداد همکاری وجود خواهد داشت. (یک هفته به صورت آزمایشی)

 

عزیزانی که تمایل به همکاری دارند لطفا اطلاعات ،  و دستمزد پیشنهادی (به ازای هر پست) خود را از طریق صفحه تماس با ما ارسال بفرمایند .

 

با آرزوی موفقیت همیشگی شما ؛ مدیریت سایت WILYFOX

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از رنگ های سایت را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 713
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,139
  • بازدید ماه : 8,139
  • بازدید سال : 61,039
  • بازدید کلی : 335,177
  • کدهای اختصاصی
    :: عکس بازی ها ::

    برای مشاهده ادامه مطلب روی عکس کلیک کنید