loading...
Wily Fox
ماه مبارک رمضان مبارک باد.

آخرین ارسال های انجمن
حمید رضا بازدید : 847 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (1)

دانلود مجموعه 280 تصویر  بسم الله الرحمن الرحیم  با کیفیت

 

دانلود مجموعه ۲۸۰ تصویر ” بسم الله الرحمن الرحیم ” با کیفیت

 

مجموعه ۲۸۰ تصویر جدید و بسیار زیبا از بسم الله الرحمن الرحیم را در این نوشته از وب سایت یاس دانلود ، برای شما عزیزان منتشر کرده ایم.این تصاویر در سایز بالا و همچنین با کیفیت بالای ۳۰۰ DPI و با فرمت JPG می باشد. که می توانید از آن در شروع انواع نوشته ها و اسناد ، کار های تحقیقی و همچنین در کاری گرافیکی استفاده نمایید.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

حمید رضا بازدید : 359 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

بازی LIMBO داستان پسربچه‌ای است که خواهر خود را گم کرده است و در جنگلی تاریک به‌دنبال پیدا کردن او است. این بازی تابحال جوایز متعددی گرفته است و هر قسمت از آن پر است از معماهای جالب که حل کردنشان توسط شما انجام می‌گیرد. حرکات شما در بازی ساده است، فقط با حرکت کردن و حرکت دادن موانع می‌توانید هر قسمت را پشت سر بگذارید، در هر قسمت مانعی در سر راه شما قرار گرفته که باید با خلاقیت خود و استفاده از آنچه در اختیار دارید، موانع را پشت سر بگذارید. این بازی بسیار زیبا است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برای اجرای این بازی به iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

limbo بازی زیبای LIMBO 1.0.3   آیفون و آیپد

حمید رضا بازدید : 498 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

بنا بر سبک خاص بازی لطفا توقع داستان قوی را نداشته باشید. آن چیزی که سازندگان و خالقان این IP در نظر دارند، ایجاد یک سبک متفاوت است. سبکی بین دو ژانر Fighting (مبارزه ای) و هک و اسلش. روند داستانی بازی بیشتر از عناوین مبارزه ای نشات گرفته و ترکیب آن با سیاق انیمیشن ها و بازی های قدیمی ژاپنی و صدالبته کاراکتر های بازی، یک داستان تک خطی را عرضه کرده است. Dynasty Warriors 8 هم همچون قسمت های پیشینش راوی مبارزات سه پادشاه تاریخی به نام های Wei   و Wu و Shu و Jin بر اساس رمان نامدار سه پادشاه است و تمام بخش داستانی بازی بر شخصیت ها و مبارزات تاریخی و بُعد نظامی این بخش از تاریخ چین است. شخصیت های قسمت های قبلی بازی هم هستند تا بتوانید با گزینش آن ها از به نفع فرمانروای خود پا به میدان نبرد بگذارید. تقریبا از هر جناح نام برده شده هفده جنگ جو قابل گزینش است (در مجموع جناح ها ۷۰ مبارز قابل انتخاب وجود دارد) تا به قلب ارتش دشمن بزنید. البته یک حالت داستانی دیگر هم برای بازی تعبیه شده که به نوعی می توان آن را یک کمپین فرعی خواند. در این بخش شما موظف به ساخت یک برج برنزی خواهید بود و بایست برای این کار جنگ ها و مدیریت کارگران تان را کنترل کنید. وسعت اندک این بخش باعث شده تا شباهت این کمپین که با نام مد فرمانروا از آن یاد می شود، با یک بازی استراتژی کم شود.

Dynasty Warriors 8 PS3-iMARS_REPACK

 

Dynasty Warriors 8 ps3 cover دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3

حمید رضا بازدید : 472 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

البوم موزیک بی کلام The Wonderful World اثری از Werner Muller را به صورت رایگان برای شما آماده کرده ایم . این آلبوم در قالب ۴ CD و با کیفیت ۳۲۰ آماده شده است که در ادامه می توانید هر یک از CDها را به صورت جداگانه از وبسایت دانلودها دریافت نمایید . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

| دانلود ۴ سی دی ، به صورت جداگانه |

 

The Wonderful World دانلود آلبوم آهنگ های بی کلام با عنوان The Wonderful World 2013

 

حمید رضا بازدید : 271 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Mini Golf 3D یک بازی گلف سرگرم‌کننده است. هدف شما این است که توپ را با کمترین ضربات ممکن با داخل سوراخ مشخص شده بیندازید. زمین‌های بازی دارای ناهمواری‌ها و موانعی است که با پیشروی شما بیشتر خواهد شد. بازی در کل دارای ۴۵ زمین بازی است که در ۵ سبک متفاوت دسته‌بندی شده‌اند. همچنین این بازی دارای دو سبک Championship و Timed Mode است و از فیزیک مناسبی برخوردار است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

mini golf game 3d android بازی سرگرم کننده گلف Mini Golf Game 3D 1.0.2    اندروید

حمید رضا بازدید : 748 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

در سال ۲۰۰۷، زندگی در مریخ کشف شد. ماموریت شما ارتباط با زمین و رساندن اخبار مورد نظر به زمینیان است ولی دچار مشکلی شده‌اید و باید با مشکلات موجود در سیاره‌ی ناآشنا مبارزه کنید تا زنده بمانید. در بازی می‌توانید به کشت گیاهان خاص سیاره‌ی ناآشنا بپردازید و از رازهای موجود در آن پرده بردارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای بهتر بازی، سازنده پیشنهاد کرده است که حداقل ۱ گیگابایت رم بر روی دستگاه خود داشته باشید. همچنین برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

waking mars android دانلود بازی Waking Mars 2.0.3   اندروید

 

حمید رضا بازدید : 194 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Zombie Highway داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در بین راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پا در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6   اندروید

حمید رضا بازدید : 355 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)


دانلود نرم افزار StartIsBack v13 Final بازگردانی منوی استارت ویندوز 8

 

دانلود نرم افزار StartIsBack

 

حتما گر از ویندوز ۸  استفاده می نمایید متوجه شده اید که در این ویندوز استارت وجود ندارد . چرا که اکثر کاربران از نسخ های قبلی از جمله ۷ با این منو آشنا هستند و استفاده می کنند . با نرم افزار StartIsBack  به راحتی این مشکل برطرف خواهد شد چرا که با نصب این نرم افزار منوی استارت با تمامی امکانات ریز و درشت را باز می گرداند . لازم به ذکر است این نرم افزار دقیقا منوی استارت ویندوز ۷ را بر روی ویندوز  ۸  ایجاد می کند . توصیه ما برای کسانی که این قسمت ویندوز جزو علاقه مندی شان بوده است تا این نرم افزار StartIsBack   را از دست ندهید . هم اکنون می توانید نرم افزار  StartIsBack  را از سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود ..

حمید رضا بازدید : 586 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)


دانلود کرک ویندوز 8 هشت   فعال ساز ویندوز 8

دانلود کرک ویندوز ۸

 

همیشه ویندوزهای مایکروسافت نیاز به کرک ها و فعال سازهایی برای استفاده دارند. همین طور ویندوز ۸ ، ویندوز جدید مایکروسافت دارای مدت تست ۳۰ روزه می باشد. هنوز کرک همیشگی برای فعال سازی ویندوز هشت ارائه نشده است، ولی شما می توانید آخرین کرک ویندوز ۸ را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

کرک جدید ویندوز ۸ در تاریخ ۲۹ بهمن ۹۱ اضافه شد …

Download Our Toolbar

PASSWORD : Wilyfox.tk

دعوت به همکاری در سایت

دعوت به همکاری در سایت یاس دانلود


با سلام و احترام فراوان

سایت WILYFOX در جهت گسترش فعالیت های خود از نویسندگان محترم و گرامی دعوت به همکاری می نماید .

این همکاری شامل قرار دادن پست های جدید و پر بازدید در سایت می باشد .


شرایط همکاری:

-     آشنایی کافی با سیستم وبلاگ دهی رزبلاگ.
-     دارا بودن اینترنت پرسرعت جهت دانلود و آپلود سریع فایلها.
-     توانایی نویسندگی در سایت .
-     نوشتن حداقل ۱ و حداکثر ۵ پست در روز.
-     ارسال مطالب اختصاصی و در صورت کپی برداری حتما نام منبع ذکر شود.
-     پشتیبانی کامل مطالب نوشته شده توسط شما ( جواب دادن به نظرات کاربران و … ) -     در صورت رضایت از پستهای ارسالی احتمال بستن قرارداد همکاری وجود خواهد داشت. (یک هفته به صورت آزمایشی)

 

عزیزانی که تمایل به همکاری دارند لطفا اطلاعات ،  و دستمزد پیشنهادی (به ازای هر پست) خود را از طریق صفحه تماس با ما ارسال بفرمایند .

 

با آرزوی موفقیت همیشگی شما ؛ مدیریت سایت WILYFOX

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از رنگ های سایت را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,436
  • بازدید ماه : 6,982
  • بازدید سال : 52,669
  • بازدید کلی : 326,807
  • کدهای اختصاصی
    :: عکس بازی ها ::

    برای مشاهده ادامه مطلب روی عکس کلیک کنید