loading...
Wily Fox
ماه مبارک رمضان مبارک باد.

آخرین ارسال های انجمن
حمید رضا بازدید : 285 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 

 

حمید رضا بازدید : 209 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند.

استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست. 

 

Adobe Flash Player پلاگین نمایش فایل فلش برای مرورگرها Adobe Flash Player 11.4.402.287

حمید رضا بازدید : 226 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

 

حمید رضا بازدید : 731 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

Raya Jadval جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 5.1


محمد رضا بازدید : 447 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (1)
 میهن دانلود صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل را به همه ایرانیان تبریک عرض می نماید
مسابقه فوتبال مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل- کره جنوبی و ایران - 28 خرداد 1392 
|بازی به صورت کامل از شبکه 
Eurosport 2 HD و با کیفیت 720p|
ديدار تيم هاي کره جنوبي و ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني برزيل در سال 2014 از ساعت 16 و 30 دقيقه در ورزشگاه مونسو و در مقابل 45 هزار تماشاگر آغاز شد.به نقل از فارس، بازي در هواي ابري شروع شد و حدود 1800 هوادار ايراني در ورزشگاه حضور دارند
امتياز اين مسابقه براي دو تيم اهميت دارد. ايران در صورت کسب 3 امتياز به طور مستقيم به جام جهاني مي رود و کره جنوبي با يک امتياز هم مي تواند به طور مستقيم به جام جهاني برود.ايران در صورت تساوي و در صورتي که ازبکستان در بازي همزمان اين گروه مقابل قطر 4 گل بزند شانس رسيدن به پلي‌آف را هم از دست مي دهد اما اگر ازبکستان نتواند اين تعداد گل را مقابل قطر به ثمر برساند ايران مي تواند در پلي‌آف شانس خود را براي رسيدن به جام جهاني امتحان کند.
بازي ايران و کره جنوبي در شرايطي آغاز شده که هواداران کره جنوبي در حال تشويق بازيکنان ملي خود هستند اما بازيکنان ايران با تجربه لازم قدم به اين مسابقه گذاشته اند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید 
محمد رضا بازدید : 1080 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Afterfall Insanity Dirty Arena جهش های ژنتیکی وحشتناک عرصه کثیف
| بازی جهش های ژنتیکی وحشتناک - نسخه عرصه کثیف |

| دانلود از سرور های قدرتمند میهن دانلود |

احتمالا کاربران زیادی با بازی Afterfall Insanity آشنا هستند ولی باز هم به توضیح مختصری درباره بازی می پردازیم. در بازی Afterfall InSanity ، گیمر سرنوشت خویش را در گرو مخروبه های ناشناخته شهر می بیند . یا به طور دقیق تر در فاضلاب ها ، تونل ها و ... !پناه گاه هایی چندش آور برای مبارزه با دست اندرکاران  واقعه ی هولوکاست هسته ای از اکتبر 2012 است . هم اکنون نسخه عرصه کثیف این بازی منتشر شده است که در این نسخه باید در میان حمله های موجی دشمن ایستادگی کرده و در آخر هر مرحله جایزه ویژه ای دریافت کنید. یکی از ویژگی های این نسخه نیز داشتن برخی مراحل کوتاه می باشد، هم چنین برای مقابله با دشمنان در مراحل سخت می توانید وسایل جدیدی را خریداری نمائید.
جهت دانلود و مشاهده تعدادی پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
محمد رضا بازدید : 387 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

دوستان همه شما کارتون بره ناقلا را دیده اید این کارتون از زیباترین انیمیشن های موجود دنیا است که در این انمیشن تعدادی بره و گوسفند در یک مزرعه که یک سگ و صاحبش در آن هستند زندگی می کنند از بین این گوسفندها یکی از بره ها بسیار ناقلا است و با گوسفندهای دیگر کارهای بسیار شیطنت آمیزی بدور از چشم از صاحب مزرعه و سگش انجام می دهند که کلا خرابکاری است داستان های این بره ها به حدی جذاب است که شما را پای تلویزیون و یا رایانه تان میخکوب می کند و خلاصه کارهای خنده دار بسیار زیادی انجام می دهند هم اکنون من فصل جدید انیمیشن بره ناقلا را با نام “Shaun The Sheep Championsheeps 2012 ” براتون آماده دانلود کرده ام که کیفیت آن BluRay 480p است .هم اکنون می توانید این انیمشین زیبا را با لینک مستقیم از سایت ما دانلود کنید .

Shaun The Sheep Championsheeps 2012

 

نام انیمیشن :  Shaun The Sheep Championsheeps 2012

کیفیت : BluRay 480p – بسیار عالی

حجم انیمیشن : ۱۶۵ مگابایت

فرمت ویدیو : MKV

سال انتشار : ۲۰۱۲

 دوستان شما می توانید این کارتون زیبا را در ادامه مطلب دانلود کنید

 

Download Our Toolbar

PASSWORD : Wilyfox.tk

دعوت به همکاری در سایت

دعوت به همکاری در سایت یاس دانلود


با سلام و احترام فراوان

سایت WILYFOX در جهت گسترش فعالیت های خود از نویسندگان محترم و گرامی دعوت به همکاری می نماید .

این همکاری شامل قرار دادن پست های جدید و پر بازدید در سایت می باشد .


شرایط همکاری:

-     آشنایی کافی با سیستم وبلاگ دهی رزبلاگ.
-     دارا بودن اینترنت پرسرعت جهت دانلود و آپلود سریع فایلها.
-     توانایی نویسندگی در سایت .
-     نوشتن حداقل ۱ و حداکثر ۵ پست در روز.
-     ارسال مطالب اختصاصی و در صورت کپی برداری حتما نام منبع ذکر شود.
-     پشتیبانی کامل مطالب نوشته شده توسط شما ( جواب دادن به نظرات کاربران و … ) -     در صورت رضایت از پستهای ارسالی احتمال بستن قرارداد همکاری وجود خواهد داشت. (یک هفته به صورت آزمایشی)

 

عزیزانی که تمایل به همکاری دارند لطفا اطلاعات ،  و دستمزد پیشنهادی (به ازای هر پست) خود را از طریق صفحه تماس با ما ارسال بفرمایند .

 

با آرزوی موفقیت همیشگی شما ؛ مدیریت سایت WILYFOX

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از رنگ های سایت را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 3,372
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,770
  • بازدید ماه : 3,770
  • بازدید سال : 56,670
  • بازدید کلی : 330,808
  • کدهای اختصاصی
    :: عکس بازی ها ::

    برای مشاهده ادامه مطلب روی عکس کلیک کنید