loading...
Wily Fox
ماه مبارک رمضان مبارک باد.

آخرین ارسال های انجمن
حمید رضا بازدید : 286 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 

 

حمید رضا بازدید : 210 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند.

استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست. 

 

Adobe Flash Player پلاگین نمایش فایل فلش برای مرورگرها Adobe Flash Player 11.4.402.287

حمید رضا بازدید : 229 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

 

حمید رضا بازدید : 732 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

Raya Jadval جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 5.1


حمید رضا بازدید : 230 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

محمد رضا بازدید : 322 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (2)

دوستان عزیز این روزها در همه جای اینترنت یا در سایت های دانلود فیلم یک سری فیلم های با کیفیت بسیار بالا ولی !!! ولی حجم کم موجود است چه جوری امکان دارد و این فیلم ها چه فرمتی دارند ؟

Matroska Video که به mkv معروف است یک فرمت بسیار عالی است که سایت های ارائه و دانلود فیلم از این فرمت برای قرار دادن فیلم برای دانلود استفاده می کنند زیرا حجم بسیار کم دارد هم کیفیت ویدیویی بسیار محشری دارد . اما به دلیل اینکه این فرمت را دستگاه های خانگی مانند دستگاه dvd و vcd باز نمی کنند پس برای اینکه بتوان این فیلم ها را مشاهده کرد یا باید از کامپیوتر استفاده کرد یا آن را تبدیل به دیگر فرمت های ویدیویی کرد .در زمینه تبدیل فرمت mkv نرم افزارهای زیادی هست اما قوی ترین آنها محصول شرکت Xilisoft به اسم Xilisoft MKV Converter است که ما ورژن نهایی و جدید این برنامه را براتون آماده دانلود کرده ام امیدوارم کارتان را راه بیندازد.

ویژگی های نرم افزار :

۱- سرعت بالا در تبدیل در مقایسه با سایر نرم افزار های مبدل

۲- امکان تبدیل هم زمان چندین فایل به همدیگر

۳- پیشتیبانی از همه فایل های تصویر و صوتی

۴- امکان تبدیل زیاد فایل ها به هم

۵- امکان فشرده کردن فایل های خروجی

۶-امکان تقسیم فایل های عظیم و پر حجم به چندین بخش

۵- سازگار با ویندوز محبوب سون و…

 

پسورد فایل ها : www.nokiadownload.ir

 

Download Our Toolbar

PASSWORD : Wilyfox.tk

دعوت به همکاری در سایت

دعوت به همکاری در سایت یاس دانلود


با سلام و احترام فراوان

سایت WILYFOX در جهت گسترش فعالیت های خود از نویسندگان محترم و گرامی دعوت به همکاری می نماید .

این همکاری شامل قرار دادن پست های جدید و پر بازدید در سایت می باشد .


شرایط همکاری:

-     آشنایی کافی با سیستم وبلاگ دهی رزبلاگ.
-     دارا بودن اینترنت پرسرعت جهت دانلود و آپلود سریع فایلها.
-     توانایی نویسندگی در سایت .
-     نوشتن حداقل ۱ و حداکثر ۵ پست در روز.
-     ارسال مطالب اختصاصی و در صورت کپی برداری حتما نام منبع ذکر شود.
-     پشتیبانی کامل مطالب نوشته شده توسط شما ( جواب دادن به نظرات کاربران و … ) -     در صورت رضایت از پستهای ارسالی احتمال بستن قرارداد همکاری وجود خواهد داشت. (یک هفته به صورت آزمایشی)

 

عزیزانی که تمایل به همکاری دارند لطفا اطلاعات ،  و دستمزد پیشنهادی (به ازای هر پست) خود را از طریق صفحه تماس با ما ارسال بفرمایند .

 

با آرزوی موفقیت همیشگی شما ؛ مدیریت سایت WILYFOX

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدام یک از رنگ های سایت را دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 202
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 451
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 2,189
  • باردید دیروز : 320
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,656
  • بازدید ماه : 6,656
  • بازدید سال : 59,556
  • بازدید کلی : 333,694
  • کدهای اختصاصی
    :: عکس بازی ها ::

    برای مشاهده ادامه مطلب روی عکس کلیک کنید